ERP tanácsadás Blog

Folyamat-felmérési segédlet: Mi van a letölthető anyagban?

Az ERP rendszer kiválasztásának első fázisaiban csakis egy valami számít: cége üzleti folyamatai. Ha az ideje nagy részét demok, bemutatók, és egyéb online próbaverziók böngészésével tölti rossz úton jár. Sokkal hasznosabb, ha összegyűjti, hogy cége részlegeiben mely folyamatokat kell viszontlátni a leendő ERP rendszerben. Egy jól meghatározott igényspecifikációval nagyot léphet előre, még mielőtt bármilyen rendszert megnézett volna.

Ezért gyűjtöttem össze azokat az alapvető kérdéseket, amiket nem árt Önnek is letisztáznia saját cégénél mielőtt belevág egy vállalatirányítási rendszer bevezetésébe. A kérdések nagy részét, egyébként úgyis meg fogja kérdezni a bevezető cég. Nem árt lépés előnyben lenni, és előre felkészülni a nehéz kérdésekre.

A dokumentum pontosan 199 kérdést tartalmaz az alábbi fő kategóriákban:

1. Általános vállalati áttekintés

a. Felhasználók
b. Tevékenységi kör
c. Más szoftverek és az azokkal való kapcsolat
d. Helyszínek és kapcsolat
e. Egyéb

2. Területek (Back-office)

a. Pénzügy és főkönyv
b. Pénztárak
c. Bankok
d. Tárgyi eszközök

3. Területek (Operatív)

a. Értékesítés
b. Értékesítési számlák
c. Beszerzés
d. Készletkezelés

4. Termelés

a. Termelés típusa
b. Termeléshez kapcsolódó egyéb kérdések

5. Riportok

a. Bizonylatok
b. Jelentések
c. Kimutatások

Töltse le! Hasznos segítség lesz!

Folyamat-felmérési segédlet vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez

Hasznos segítséget kap a saját üzleti folyamatainak felméréséhez. 199 kérdés, hogy jobban megismerje folyamatait! Tudja meg, milyen kérdések várnak Önre a bevezetés előtt! (PDF – 1,4 Mb)

  • Megosztás: